12 maja 2013

253.

Uprażona kasza jaglana z bananem, daktylami i syropem daktylowym

44 komentarze:

  1. Sama słodycz te dodatki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotowujesz kaszę rano? Czy można wieczorem? Bo strasznie dużo czasu to trwa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. około 25 minut do dużo? wcale nie! :D

      Usuń
    2. przecież prażoną gotuje się maksymalnie 15. (;

      Usuń
    3. chociaż kaszę ugotowałam wieczorem, bo kiedy trzeba wstać o 6 rano, każde 15 minut się liczy. :D rano dolałam tylko jeszcze trochę wody, dodałam banana i gotowałam do zmięknięcia.

      Usuń
    4. ja w tym czasie sobie ćwiczę hahaha ale i tak muszę pilnować i zamieszać co jakiś czas

      Dla mnie to właśnie dość długo niestety :P A kocham jaglankę <3

      Usuń
  3. muszę w końcu spróbować tej kaszy - koniecznie z takimi dodatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pycha , sama słodycz z rana ;) jaglankę na słodko uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Daktylowo, uwielbiam daktyle :D Muszę zrobić jaglankę, a takiego syropu poszukać, bo musi być przepyszny.

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie kupiłaś ten syrop?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie ekologicznym, akurat była nowa dostawa i mieli jeszcze jakieś ryżowe i inne bóg-wie-jakie. :D ale ogólnie bardzo trudno go dostać, to jakiejś czeskiej firmy. chociaż zawsze można zrobić samemu!

      Usuń
  7. Uwielbiam daktyle. Do tego banany, z pewnością bardzo słodka była ta kasza *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznam, że nigdy nie jadłam daktyli. muszą być bardzo słodkie.
    kusisz Marysiu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie poranne zasłodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Syrop daktylowy? Domowej roboty, czy można to dostać w sklepie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można dostać w sklepie, ale samemu zrobić także. (;

      Usuń
  11. ha, wiesz chyba, że to śniadanie idealne jak dla mnie? wszystko co można w mojej kuchni zawsze spotkać i co pcham do śniadań kiedy się da ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na jaglankę :) Jakiej firmy jadasz? W porównaniu z innymi kaszami do tej mam lekkie obiekcje, ponieważ mimo płukania i przelewania wrzątkiem ona ma dla mnie taki dziwny posmak, nie jest gorzka, ale taka... dziwna, zawsze też wychodzi mi taka na wpół kleista(w negatywnym znaczeniu, jakbym zmiażdżyła ją łyżką), przywiera... zastanawiam się, czy to wina firmy, czy moja.Masz na nią jakiś sposób, byłabym bardzo wdzięczna za wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tej pory jadałam kupca, ale ostatnio mi się skończyła i kupiłam z sante i dzisiejsze śniadanie zrobiłam właśnie z tej. moim zdaniem ta z sante jest o wiele gorszej jakości - ziarna są połamane, za to w tej z kupca wszystkie były w całości. jeżeli przeszkadza ci ten gorzkawy posmak, koniecznie spróbuj uprażyć kaszę przed gotowaniem! taka jest o niebo lepsza - znika ten charakterystyczny, gorzki smak, jest idealnie sypka, a po uprażeniu gotuje się ją zdecydowanie krócej. same zalety. :D

      Usuń
  13. jakie połączenie... muszę spróbować !

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglada na prawdę zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Smacznie!







    Żartuję. To znaczy, że nie żartuję, że smacznie, chociaż smaku syripu daktylowego mogę się tylko domyślać. Mogłabyś mi zrobić taki śniadaniowy tydzień, jesz tak egzotycznie? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jak udało Ci się schudnąć 15kg w tak krótkim czasie ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Z ilu łyżek kaszy przygotowujesz taką porcje ?

    Twój blog jest moim ulubionym blogiem śniadaniowym <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj jest dokładnie 72 g kaszy. :D wymieniłam akurat baterię w wadze kuchennej, więc sprawdzałam, czy dobrze działa.

      Usuń
  18. Kusicie kaszą, muszę zakupić, bo się skończyła kiedyś, a naszła mnie ochota :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jak mogłaś? ;/
    http://ashtraysbreakfast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tymi wątami idź do ash, u mnie śniadanie jest od 7.07. :DD chyba, że telepatycznie zgapiłam i specjalnie wstawiłam wcześniej. :(

      Usuń
  20. Podoba mi się ta jaglanka :D Wygląda "lepkowato" <3

    OdpowiedzUsuń
  21. gotujesz ją na mleku czy wodzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy od nastroju. :D ta jest na wodzie, gotowana z bananem.

      Usuń
  22. wpałaszowałabym Ci tą kaszę! wszyściutko :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. ja też - jeszcze raz, bez wahania. (;

      Usuń
    2. Elin Ci zaraz zarzuci, że banan i daktyle to jej połączenie. : D

      Usuń
  24. pychotka:) chciałabym spróbować tego syropu :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda bardzo lepko i słodko- tak jak lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmm coby Ci dziś napisać by nie być sztampową....hmmmm wczoraj było mniam to dziś......*sprawdza w kalendarzu * pycha !

    OdpowiedzUsuń
  27. To połączenie cudownie smakuje<3 To ja na śniadanko wpadam!

    OdpowiedzUsuń
  28. daktyle i jaglanka :D awesome!

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ