5 kwietnia 2013

216.

Pełnoziarniste placki z bananem z masłem orzechowym

PANCAKES Z BANANEM

          60 g mąki pszennej pełnoziarnistej
          60 g jogurtu greckiego
          jajko
          banan
          pół łyżeczki sody oczyszczonej
          szczypta soli

Mąkę, jogurt, jajko, sodę i sól łączę ze sobą i mieszam do uzyskania gęstego ciasta o gładkiej konsystencji. Następnie rozgniatam banana palcami na mniejsze kawałki, które dodaję do ciasta i jeszcze raz dokładnie mieszam. Smażę placki na patelni teflonowej na średnim ogniu z obu stron.

29 komentarzy:

  1. z masłem porywam, bo ostatnio mam jakąś fazę na nie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z masłem orzechowym..zabieram Ci je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masło orzechowe i banan to duet idealny, bardzo chętnie sprobowalabym takich placków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja porywam :D Placki, banan + masło orzechowe, idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś miałam dylemat: koktajl z banana czy placki z bananem. chyba telepatyczne połączenie nam się przerwało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Puszyste, jak zawsze idealnie wysmażone... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. połączenie najlepsze z najlepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Yummy! Cudne, pulchne placuchy ;D Ja robię bananowe w niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę prosić o przepis? Mam również pytanie czy wyjdą na mące żytniej razowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zaraz dodam. placki z mąki żytniej robiłam do tej pory tylko raz, ale wyszły tak samo, jak te z mąki pszennej. zresztą z gofry czy naleśniki z żytniej też zawsze mi wychodzą, więc myślę, że spokojnie można jej użyć. :)

      Usuń
  10. Ja nie porywam :D powiem tylko, że pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam placki z bananem! a że ostatnio znowu włączyła mi się faza na masło orzechowe, to chętnie bym takie zjadła:D

    OdpowiedzUsuń
  12. bananowe placuszki - poezja , z masłem orzechowym to już w ogóle idealne !! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. placki z bananem i masłem orzechowym najlepsze, EVER <3

    OdpowiedzUsuń
  14. porywam jednego! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nie muszę nić dodawać :D Mniaam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszę wszystkim którzy umieją zrobić dobre placki i to rano. Ja ostatnio odkryłam że chyba nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham te placki :)

    Zdradź Ty mi sekret tak pięknych fotografii? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio to zauważyłam - dobre światło, zdecydowanie. czyli śniadania jedzone o ludzkiej porze. :D

      Usuń
  18. Wygladaja super :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ