20 kwietnia 2013

231.

Pieczona frittata z karmelizowanym bananem i syropem klonowym

28 komentarzy:

  1. Widzę dużo syropu klonowego <3 Muszę go kupić :) Mniam, ale to musiało być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na bardzo słodkie :D I takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była umiarkowanie słodka, bo jajka, które same w sobie nie są w ogóle słodkie, idealnie równoważą słodycz karmelizowanego banana i syropu klonowego. (;

      Usuń
    2. Ale na zdjęciu wyglądana prawdę słodko. I pysznie !

      Usuń
  3. wow, jak pysznie wyglada;) choc nie przepadam za bananem;p

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie mam patelni odpowiedniej :( Dajmi taką! :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj w rossmannie - mają tam takie ceramiczne z malutką, odkręcaną rączką. taka patelnia kosztuje chyba 40 zł, a to świetna inwestycja. :)

      Usuń
  5. Z bananem? Czyli rozumiem, że część zostawiłaś dla mnie?^^

    OdpowiedzUsuń
  6. karmelizowany banan? rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Maryśka jesteś nienormalna! :<

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie najlepsze śniadanie jakie widziałam u ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie powiem wygląda obłędnie. I ten syrop klonowy na dnie talerza, mmm. Musiało być przepyszne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda przepysznie :) I tyle syropu! Pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na mega słodkie i pyszne. Frittate robiłam, ale na obiad, a w słodkiej wersji nie próbowałam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniaaaam wygląda świetnie ;)
    Uwielbiam frittaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pieczona i z bananem w karmelu = brzmi i wygląda przepysznie !! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja, choć nie przepadam za bananem na ciepło :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne, ale ja też jadłam tylko w wersji obiadowej, a szkoda, bo z tym bananem musiała być pyszna:))

    OdpowiedzUsuń
  16. pyszna! bardzo chętnie bym ją teraz zjadła

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczami zabieram Ci to śniadanie. Pożeram, haha *___*

    OdpowiedzUsuń
  18. To śniadanie podbiło moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Normalnie brak mi słów, wygląda bombowo :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam banan i syrop klonowy razem <3

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ