19 stycznia 2014

505.

Smoothie mandarynka-seler-awokado

Czasem... Czasem nie można więcej. Jakkolwiek - to mój ulubiony koktajl ostatnich dni. Tak dobry, że zasłużył na pojawienie się i tutaj.

SMOOTHIE MANDARYNKA-SELER-AWOKADO
(3 porcje)

          9 mandarynek
          6 łodyg selera naciowego
          1,5 awokado (miałam tylko tyle -
          można dać całe dwa owoce)
          450 ml soku mandarynkowego
          +opcjonalnie dodatkowe słodzidło

Mandarynki obrałam, podzieliłam na cząstki i wrzuciłam do miski. Obrane awokado podzieliłam na mniejsze części i również wrzuciłam do miski. Na koniec dodałam selera pokrojonego na mniejsze kawałki. Wszystko zblendowałam ze sobą na gładką masę, a na koniec rozcieńczyłam sokiem mandarynkowym i jeszcze przez chwilę miksowałam.


          365 dni temu

14 komentarzy:

  1. JAKKOLWIEK brzmisz zabawnie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. o, u mnie dziś coś powiedzmy podobnego- również z awokado i również z kawałkiem włoszczyzny

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię selera, ale właśnie tylko w koktajlach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. połowa moich posiłków ostatnio to koktajle, idealnie się wstrzeliłaś. soku mandarynkowego potrzebuję zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. przepadam wręcz za dodatkiem selera naciowego do koktajlu, z awokado muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Energetyczne smoothie z moich ulubionych składników- zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Seler... warzywo, którego nie umiem rozgryźć, w sensie dosłownym i przenośnym. Za to mandarynkami nie pogardzę w ilościach absolutnie żadnych i jeśli są one remedium na smak selera - biorę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwalifikuję do 'dziwne, ale ciekawe i może dobre'. Mandarynka i seler - ok, ale jeśli czuć tu awokado, to się nie przekonam : ) Za to zeszłoroczne na pewno zasługuje na: mniam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super ! Starsznie lubie smoothies

    OdpowiedzUsuń
  10. Koktajle zimą nie wchodzą mi tak, jak latem, ale tego bym się napiła - ma taki zielonkawo-kojący kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jak smakuje to połączenie, bo selera nigdy samego w sobie nie lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O, jaki fajny koktajl :) Nie piłam nic z selerem :)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ