29 stycznia 2014

515. inside out

Muffina a'la babeczka Reese's w słoiczku po maśle orzechowym

Jak babeczka Reese's, tylko z masłem orzechowym na zewnątrz, nie w środku. Swoją drogą - te białe lubię właśnie najbardziej. :)

MUFFINA A'LA REESE'S

          50 g mąki pszennej pełnoziarnistej
          75 ml mleka
          25 g mleka w proszku
          25 g białej czekolady
          białko jajka (pozostałość po wczorajszym
          śniadaniu - można dać też całe jajko)
          łyżka cukru trzcinowego
          pół łyżeczki sody oczyszczonej
          szczypta soli

Czekoladę stopiłam w misce, dodałam do niej mąkę, mleko w proszku, cukier, sodę, sól i białko i połączyłam wszystkie składniki. Następnie dolałam mleko cały czas mieszając. Masę przelałam do słoiczka po maśle orzechowym i wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 200 stopni. Piekłam przez pół godziny.



          365 dni temu

23 komentarze:

  1. o nie! te białe to dla mnie wyższy poziom zasłodzenia. za to w ciemnej czekoladzie...

    OdpowiedzUsuń
  2. uciekinierka taka z niej trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zabawnie wygląda, jak tak wypłynęła z słoiczka :) babeczka reese's ? nie próbowałam, ale nie muszę by wiedzieć jakie to smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś wykorzystałam Twój przepis na brownie z awokado, ciastko Reese's brzmi pysznie, mogłabym prosić o przepis :]

    W ogóle to świetnie wygląda taka wyciekająca lawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagaam o przepis, bo co jak co, ale ta muffina made my day :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki potworek! :D Zastanawiam się tylko, w jaki sposób to zrobiłaś...? Upiekłaś w słoiku w piekarniku?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglada , pysznosci :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z białym wlasnie nie jadłam, chyba pora przejść się do Kuchni Świata ;)
    www.foodandphoneaddicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugie zdjęcie budzi co najmniej niewłaściwe skojarzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uśmiechnęłam się na widok tego słoiczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, muffinka wybiera wolność. Apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszności ! Można przepis ? ;)
    Uwielbiam te czekoladki - ten kto je wymyślił powinien dostać nobla , o !

    OdpowiedzUsuń
  13. yummy! Nie przestajesz zaskakiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie musisz dodać przepis! Patrząc na to zrobiłam się głodna! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak fajnie wypłynęła ;)
    Musiała być bardzo dobra :P

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko, co zawiera w sobie czekoladę i masło orzechowe razem - love it!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda jak czapka smerfa :):) Smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. JEJU, uwielbiam to jak ta babeczka wygląda! nic tylko rzucić się i zajadać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda genialnie w tym słoiku :D Fajnie wykipiała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda ohydnie, ale wierze, ze dobra... Chyba. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znasz chyba znaczenia słowa 'ohydnie'. :D Popatrz lepiej na inne śniadaniowce.

      Muffina świetna, dla mnie wygląda uroczo. :)

      Usuń
    2. Każdy ma swoj gust. Nie chce zaglądać na inne śniadaniowce. Po co mam sobie odbierać apetyt? ;p

      Usuń

OBSERWUJĄ