13 października 2012

42.

Omlet ze śliwką i cynamonem



Po prostu. (; Kiedy pierwszy raz podchodziłam do jego przygotowania jeszcze we wakacje, okazało się, że nie mam na to wystarczająco dużo czasu i zamiast omleta wyszła mi prawie jajecznica. Dziś na szczęście wszystko poszło po mojej myśli i udało mi się spokojnie go przygotować. Dzisiejszy wpis z dedykacją w szczególności dla tych, którzy zachwycają się ponoć idealnym kształtem moich placków - ten jest bliżej nieokreślony, ale po całej nocy sprzątania tracę już chyba orientację. Nie pamiętam nawet, kiedy w ogóle ostatnio sprzątałam, a dziś w nocy odkurzyłam całe mieszkanie na błysk - zaczynając o 20, skończyłam punkt 1.38.

15 komentarzy:

  1. Pyszny omlet z pysznymi śliwkami! Trzeba korzystać póki są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski *.* musze koniecznie sprobowac ze sliwkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. takie kształty są jeszcze bardziej urokliwe niż te idealne, równiutkie, przynajmniej moim zdaniem:)
    pycha śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na wykorzystanie śliwki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszny omlet :)
    Dla mnie i tak jest on równy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, śliwka w omlecie, pycha!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorąć pod uwagę moje omlety, twój i tak ma ładny kształt :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszny ,puszysty omlecik na sobotnie leniuchowanie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj leniuchowania nie było, musiałam się streszczać, bo zaraz miała przyjechać mama, a ja - wykończona wczorajszym sprzątaniem - nie byłam jeszcze spakowana. :D

      Usuń
  9. Pycha :D uwielbiam smak przypieczonych śliwek :D do takiego omletu dodaję jeszcze łyżeczkę kakao :D

    OdpowiedzUsuń
  10. MM.. :)
    Jak ci się udało zrobić taki puszysty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze mi takie wychodzą. (; najprostszy podstawowy przepis - dwa jajka, dwie łyżki mąki, szczypta soli i sody oczyszczonej. białka ubijam z solą na sztywną pianę, dodaję żółtka i ciągle miksując - mąkę i sodę. no i smażę na małym ogniu, żeby omlet dobrze się ściął i nie opadł przy odwracaniu na drugą stronę.

      Usuń

OBSERWUJĄ