31 stycznia 2013

152.

Karobowo-cynamonowe ciasto z mikrofalówki z jogurtem greckim i suszonym ananasem

KAROBOWE CIASTO Z MIKROFALÓWKI

          45 g mąki pszennej pełnoziarnistej
          30 g mąki pszennej tortowej
          75 g jogurtu greckiego
          jajko
          łyżka karobu
          łyżeczka dowolnego słodzidła (nie dodawałam, ale słodsze byłoby chyba lepsze)
          łyżeczka cynamonu
          pół łyżeczki proszku do pieczenia
          szczypta soli

Wszystkie składniki łączę ze sobą w miseczce i dokładnie mieszam, by uzyskać jednolitą masę o gęstości podobnej do ciasta na pancakes. Ciasto przelewam do kubka, wsadzam do mikrofalówki i piekę na maksymalnej mocy przez trzy minuty.

38 komentarzy:

  1. Jak je zrobiłaś? Moje nigdy nie wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może masz za słabą mikrofalówkę? bo zauważyłam, że w tej, którą mam w domu, też wychodzą gorsze od tych z mikrofalówki z mojego mieszkania.

      Usuń
  2. Genialnie się prezentuje. Podasz przepis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podam, ale po południu, bo teraz już praktycznie jestem spóźniona. :D

      Usuń
  3. W takich chwilach się zastanawiam dlaczego nie mam mikrofali . :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wykorzystuję ją właśnie głównie do takich rzeczy, bo przez cały pozostały czas jest dla mnie bezużyteczna. :D

      Usuń
  4. czekam na przepis:) fajnie się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tobkarob?;o
    ZAPRASZAM WWW.REASONABLEBAKING.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karob to... karob. :D inaczej mączka chleba świętojańskiego, proszek przypominający odrobinę w smaku kakao.

      Usuń
  6. Uwielbiam cuda z mikrofali :D Twoje ciacho prezentuję się cudnie. Również czekam na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne i szybkie w przygotowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jego największa zaleta, kiedy trzeba wstać przed 6 i każda minuta dłużej w łóżku wydaje się być na wagę złota. (;

      Usuń
  8. Świetne :) Lubię te wszystkie wypieki z mikrofali.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szast prast i śniadanko gotowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, ciasto mikrofalówkowe, zapomniałem o nim :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też czekam na przepis, bo bardzo mi smakują te kubkowe wariacje z mikrofali, a ta wygląda wyjątkowo kusząco;D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię te szybkie ciastka z mikrofali :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ciasto na szybko:) świetny pomysł dla zapracowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Próbowałam kiedyś zrobić ciasto z mikrofali, to spaliłam i ciasto, i kubek:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na przepis, świetnie to ciasto wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię czasem powyjadać suszony ananas z muesli :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wygląda, chociaż mi nie smakują zbyt ciasta z mikrofali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, że na tle tych tradycyjnych, pieczonych, wypadają blado, ale ja lubię czasem i taką odmianę. :)

      Usuń
  18. przyznaję się do wielkiej miłości jaką darzę Twoje zdjęcia, naprawdę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę dziękuję! miło mi czytać takie słowa.

      Usuń
  19. i znów żałuje, że nie posiadam mikrofali :(
    Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. koniecznie muszę wypróbować, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A szkoda, że nie mam mikrofali :P Ciacho prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super szybki , prosty i fajny sposób na ciacho ,mniam !

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ