5 marca 2013

185.

Kasza bulgur z ricottą, truskawkami, płatkami migdałowymi i miodem kremowym

38 komentarzy:

  1. jak smakuje ta kasza? bo nigdy jej nie jadlam;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli chodzi o smak, to trudno ją raczej porównać do jakiejkolwiek innej. może trochę jak rozmoczony kuskus, bo taki dobrze przyrządzony jest raczej bardziej sypki. a jeżeli chodzi o strukturę, to chyba najbliżej jej do grubej kaszy jęczmiennej.

      Usuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę w końcu kupić tą kaszę, bo jestem jej strasznie ciekawa!
    w smaku przypomina jakąś inną?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma raczej swój unikalny smak. może odrobinę przypomina smakiem kuskus, jak napisałam wyżej.

      Usuń
  4. miód kremowy? a cóż to takiego?
    wspaniałe smaki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykły miodek o stałej, kremowej konsystencji, którą podobno uzyskuje się poprzez długie mieszanie w trakcie procesu krystalizacji. to przynajmniej wyczytałam na etykietce tego nowego miodu z bartnika. :)

      Usuń
  5. Jak tylko natknę się gdzieś na nią to od razu kupuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie dorwałaś kaszę?:d ja kupiłem kiedyś w intermarche, ale już nie ma. Orientujesz się czy jest w almie? No i wybrałaś chyba jedne z najlepszych dodatków do czegokolwiek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Piotrkiem co do doboru dodatków, mistrzu:D

      Usuń
    2. nie sądzę, żeby mieli ją w almie. nie uświadczysz jej nawet w kuchniach świata, bo wczoraj nawet tam o nią pytałam. ja zawsze kupuję w ulubionym sklepie ekologicznym. (;

      Usuń
  7. Ja też nie jadłam nigdy tej kaszy, ale wiele dobrego o niej słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jadłam kiedyś bulgur na wytrawnie, i bardzo mi smakowała, ale nigdzie u siebie nie mogę znaleźć. Na słodko musi być obłędna, zwłaszcza z takimi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba najlepiej szukać jej w sklepach ekologicznych. ja do tej pory spotkałam się tylko właśnie tam z bulgurem jakiejś czeskiej czy słowackiej firmy. dzisiejsze śniadanie to mój debiut z bulgurem na słodko, ale i w takiej wersji okazał się być wyśmienity!

      Usuń
  9. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, ale widzę ten sam komentarz na kolejnym blogu. Fajny spam.


      A ja nigdy nie jadłam tej kaszy i patrząc na Twoje śniadanie, żałuję. ;)

      Usuń
    2. haha, jeszcze kilka godzin temu, kiedy przeczytałam ten komentarz, miałam ochotę napisać coś o wiele mniej kulturalnego, ale teraz zastanawiam się już tylko, co wydało ci się aż tak zaciekawiającego w moim dzisiejszym jakże treściwym poście? :)

      Usuń
  10. i ja nie miałam okazji spróbować, ale tutaj wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kasza przepysznie podana , truskawki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ochotę na takie śniadanie, jak Twoje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jadłam nigdy tej kaszy:-) ale smaki obłędne<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju jakie piękne śniadanie! (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jadłam tej kaszy.. Wygląda ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też nie jadłam tej kaszy ani ricotty, ale w tym zestawieniu na pewno by mi posmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kaszy rozumiem, ale żeby ricotty?! :D marsz do sklepu, bo nawet nie wiesz, ile dobrego cię omija!

      Usuń
    2. o ludzie, dokładnie!

      weszłam w komentarze, żeby poszukać czegoś o tej kaszy, ale tego się nie spodziewałam :D biegiem po ricotte!

      Usuń
  17. o znów jakieś nowości u Ciebie wypatruję :D nie znam tej kaszy, ale całość wygląda ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  18. jezu, musiało być przepyszne. nie mogę się napatrzeć, serio.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie jadłam tej kaszy, ale pragnę tego miodu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma świetną konsystencję i bardzo delikatny smak, więc szczerze polecam. :)

      Usuń
  20. Ciekawa ta kasza, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kaszy nigdy nie jadłam, jeszcze, ale z takimi dodatkami brałabym ja w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę dorwać tą kaszę, wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ