12 kwietnia 2013

223.

Pełnoziarniste placki z bananem, wanilią i białą czekoladą

Placki na dobre zakończenie tygodnia stały się u mnie chyba już tradycją. A biała czekolada w rok po wygranej z chorobą to chyba już szczyt normalności.

PLACKI BANANOWO-WANILIOWE Z BIAŁĄ CZEKOLADĄ

          60 g mąki pszennej pełnoziarnistej
          60 g jogurtu greckiego
          jajko
          banan
          15 g białej czekolady z prawdziwą wanilią
          pół łyżeczki mielonej wanilii
          pół łyżeczki sody oczyszczonej
          szczypta soli

Mąkę, jogurt, jajko, sodę, sól i mieloną wanilię łączę ze sobą w misce i dokładnie mieszam do uzyskania gęstego ciasta o gładkiej konsystencji. Czekoladę siekam na spore kawałki, 2/3 dodaję do ciasta, a resztę zostawiam do dekoracji. Obranego banana dzielę palcami na mniejsze kawałki i również dodaję do miski i jeszcze raz dokładnie wszystko mieszam. Smażę placki na średnim ogniu na patelni teflonowej z obu stron. Podaję z pozostałą posiekaną czekoladą.

37 komentarzy:

  1. Biła czeko<3, własnie zjadłam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cię za placki na koniec tygodnia i za ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyyyszności! Robione jak zwykłe pancakes, a banan w środku? Czy może inna technika? Dasz przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodam, jak tylko wrócę do domu, bo aktualnie muszę biec na tramwaj. :D

      Usuń
    2. Rowniez prosze o przepis ;)
      Chcialam jeszcze tylko powiedziec, ze uwielbiam Twoje zdjecia i oczywiscie pomysly na przepyszne sniadania ;)

      Usuń
  4. Przewróci się wierzyczka.. przywróci? Chyba ni e:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piątkowe plackowanie xD Cudna wieżyczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, to ja czekam na przepis, może i mi w końcu takie równe wyjdą. A bananowe to moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała czekolada... Niech mówią co chcą, ale to naprawdę zasługuje na miano czekolady, nawet bez zawartości kakao! :))

    Kolejnego roku zakończonego porcją takich placuszków Ci życzę... :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiej choroby ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam poszukać wśród wpisów na blogu, jeżeli kogoś to naprawdę interesuje. (;

      Usuń
  9. Smakowicie to wygląda! Mniam *.* Zjadłabym ;3

    Zajrzysz? Liczę na koma ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matematyka chyba nie jest twoją najmocniejszą stroną. (;

      Usuń
  10. Góra pysznych placków. Białą czekoladę uwielbiam, szczególnie tą z Niemiec..szkoda, że tata już nie wyjeżdża :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie wieżyczka by się rozwaliła jeszcze zanim udałoby mi się ją rozciąc:D zjadłabym takie placki o każdej porze dnia i nocy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie one równiutkie, jak z obrazka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje, bo szczytem normalności jest na pewno!
    Mount Everest więc zaliczony!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię zbytnio białej czekolady ale mimo to placki wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biała czekolada? Ohh, kiedyś z gorzką moja ulubiona, ale już tak dawno jej nie jadłam...
    Stosik placuszków idealny :) fajne są te stosiki, piramidki placków, słodko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja już nie pamiętam kiedy taką czekoladę jadłam , chyba wieki temu !!
    twoje placki wyglądają super *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcie jak i jego zawartość mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. urzekły mnie te placki! takie grubiutkie i delikatne..;)

    OdpowiedzUsuń
  19. <3! Zapałałam miłością do tych placków, są takie idealne, cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślinotoku tu dostaję! :D Genialne te placki! Grube, dużo ich.. cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekolada koniecznie w dzień czekolady :3
    Mniam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna górka, czekam z niecierpliwością na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam fazę na białą czekoladę ostatnio.. a te placki, są cudnie grubaśne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie no, te Twoje sterty z placuszków zawsze robią na mnie mega wrażenie. I wszystkie placuszki takie równiutkie, coś pięknego i na pewno bardzo smacznego. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocza wieżyczka! Taka równiutka ;)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ