22 czerwca 2013

294.

Serniczki z patelni nadziane białą czekoladą z malinami

NADZIANE SERNICZKI Z PATELNI

          150 g twarogu półtłustego
          50 g mąki pszennej pełnoziarnistej
          jajko (ja zwykle dodaję jednak tylko białko, 
          moim zdaniem takie smakują o wiele lepiej - 
          wtedy należy dodać 40 zamiast 50 g mąki)
          szczypta soli
          +ok. 25 g białej czekolady do nadziania

Twaróg rozgniatam widelcem z białkiem (albo całym jajkiem) i szczyptą soli tak, by pozbyć się grudek. Następnie stopniowo dodaję mąkę i mieszam ciasto łyżką, dopóki nie będzie gładkie i odpowiednio gęste. Oddzielam porcje masy łyżką i zwilżonymi w zimnej wodzie dłońmi formuję płaskie placuszki, w środku których umieszczam po 1/4 kostki białej czekolady (do nadziania dzisiejszych serniczków użyłam dwóch i pół dużej kostki) i dokładnie ją zalepiam, formując okrągłe serniczki. Smażę z obu stron na średnim ogniu na patelni teflonowej przetartej tłuszczem.

47 komentarzy:

  1. moje chyba nigdy nie wyjdą takie ladne *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Można poprosić o przepis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest w zakładce "przepisy". (;

      Usuń
    2. chociaż właściwie dodam, bo ten przepis jest chyba najlepszy. :D

      Usuń
  3. Biała czekolada i maliny, o matko *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwelbiam polacznie malin z biala czekolada *.*
    Kadne wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaką białą czekoladą?;/ a nie masłem?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ale poczucie humoru...

      Usuń
    2. anonimowy: gówno wiesz, gówno widziałeś, buziaki:*

      Usuń
    3. kac dalej męczy, piotrek, co? :*

      Usuń
    4. haha nie:D! ale wkurzają mnie tacy ludzie, jak ta u góry:D

      Usuń
  6. Pychota! Ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja już wiem co robię jutro

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też raz robiłam... ale mi jakoś nie wyszły takie ładne ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne musiało być to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniaaam! koniecznie zrobię! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. z nadzieniem z czekolady jeszcze nie próbowałam. twoje serniczki zawsze tak idealnie wyglądają *-* moje jeszcze mi tak nie wyszły, dlatego chętnie skorzystam w twojego przepisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne połączenie :) Jak zwykle zresztą u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Biała czekolada i maliny świetnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Często widzę to połączenie na blogach, a do tej pory go nie wykorzystałam :(
    Cudowne serniczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. mistrzowskie serniczki z patelni!

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zwykle wyszły Ci idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dawna się czaję na te serniczki, ale ciągle wpada coś innego... :D z białą czekoladą musiały smakować nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne :) a te maliny, ale bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze trochę i koniec miesiąca bez słodyczy ah - czekolado nadchodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. I bądź tu na diecie haha :D
    Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co, będąc na niej to Ty tak na serio coś JESZ? Szaleństwo.

      Usuń
    2. no tylko śniadanie, bo na resztę nie starcza mi już limitu kalorii. ;<

      Usuń
    3. No na takim żarciu to powodzenia. Toż to samo białko, węglowodany i tłuszcz!

      Usuń
  21. Pyszności! Już je jutro widzę rano na talerzu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Maliny <3 Porywam je! :) Serniczki, idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. mniam ... jakie puszyste ;> za białą czekoladą nie przepadam ale moze i spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No są po prostu idealne !

    OdpowiedzUsuń
  25. czy moglabym tu uzyc twarozku domowego grani?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, czy nie będzie on trochę zbyt wilgotny. można wtedy dodać więcej mąki, ale wtedy trzeba się liczyć z tym, że będą smakować mniej "serowo". (;

      Usuń

OBSERWUJĄ