9 listopada 2013

434.


Naleśniki z mlekiem w proszku z gruszkami smażonymi na solonym maśle z cynamonem

NALEŚNIKI Z MLEKIEM W PROSZKU
(1 porcja, 5 dużych naleśników)

          160 ml mleka
          40 g mąki pszennej pełnoziarnistej
          40 g mleka w proszku
          jajko
          łyżka stopionego masła
          szczypta soli

Wszystkie składniki łączę ze sobą w misce i miksuję do uzyskania gładkiego, dość rzadkiego ciasta pozbawionego grudek. Odstawiam na minimum 30 minut do lodówki. Po upływie tego czasu smażę naleśniki na średnim ogniu na lekko natłuszczonej patelni naleśnikowej. Podałam z gruszkami smażonymi na solonym maśle z cynamonem.

21 komentarzy:

  1. Gruszki na solonym maślez cynamonem? Brzmi ciekawie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cieniutkie naleśniki, idealne <3 Uwielbiam mleko w proszku! A te gruszki na solonym maśle musiały być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale delikatne! powiedz mi, jakiego solonego używasz? bo lurpakowe dla mnie jakieś takie... nijakie

    OdpowiedzUsuń
  4. na solonym maśle to coś dla mnie, jestem uzależniona od soli ;)
    a naleśniki wyszły Ci niezwykle cienkie i delikatne!

    OdpowiedzUsuń
  5. delikatne naleśniki i pyszne jesienne gruchy- idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamo. jestem fanką naleśników z mleka w proszku, są najdelikatniejsze pod chyba słońcem.
    a mnie jak zawsze urzekła nutka niekonwencjonalności- sól do owocu słodkiego, jakim jest gruszka. no i smak masła. cudowne

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepis musisz mi dać kochana, bo mam mleko sojowe w proszku <3 Twoje wyglądają po prostu perfekcyjnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. gruszki mnie zaintrygowały- ciekawy pomysł. naleśniki idealne, super delikatne i cieniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te gruszki rządzą! Wyglądają super, a smakują o nieeebo lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już czuję, że pokocham te naleśniki :) Kradnę przepis :) Faktycznie dodatek kamyczków w mojej owsiance sprawił, że śniadanie stało się mega pozytywne :D Uśmiech pojawił się na twarzy :D tak samo jak przy twoich naleśnikach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wiesz co, zrobiłabym, ale obawiam się że jak kupię mleko w proszku to usiądziemy z mamą i zjemy je na raz, na sucho ;D
    niemniej wyglądają mega, super cienkie, takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje naleśniki jeszcze nigdy nie wyszły takie cieniutkie i zazwyczaj lądują na talerz w kawałkach :D
    Twoje wyszły rewelacyjne! zapisuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i apetyczne zdjęcie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyslalam maila :]

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcie idealnie oddające ich delikatność.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie cieniutkie, jak papierki :D muszę raz takich spróbować, tylko będę je musiała porządnie wypchać haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co, bliny sa najlepsze <3 poza tym jest gruszka <3

      Usuń

OBSERWUJĄ