22 września 2013

386.

Śmietankowy serniczek z serka wiejskiego z cukrem pudrem i borówkami

SERNIK Z SERKA WIEJSKIEGO
(1 porcja)

          250 g odsączonego serka wiejskiego
          25 ml śmietany 30%
          białko jajka
          łyżka mąki ziemniaczanej
          łyżka trzcinowego cukru pudru
          szczypta soli

Wszystkie składniki umieszczam w misce i blenduję na gładką masę. Przelewam ciasto do kokilki i wstawiam do piekarnika nagrzanego do 180 stopni. Piekę przez 40 minut, po czym zmniejszam temperaturę do 150 stopni i dopiekam jeszcze przez kolejne 20 minut. Sernik przygotowałam wieczorem i po ostudzeniu wstawiłam do lodówki. Rano posypałam cukrem pudrem i podałam z borówkami.

30 komentarzy:

  1. Genialny! Wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak pięknie wyrośnięty ponad kokilkę! Już go uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo musze zrobić, bo rano nie mam dużo czasu, a taki wypiek wyciągnięty z lodówki i dzień od razu staje sie lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jadłam :D lubię :D
    zresztą jak wszystkie serniki

    OdpowiedzUsuń
  6. borówki jeszcze kojarzą mi się z latem, a to już raczej takie ostatnie chwile tej pory roku, także warto korzystać :) serniczek wygląda świetnie, poza tym uwielbiam wiejski więc nie ma opcji by nie był pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł :) Lubię takie puchate serniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje kochane borówki, skąd ty je dorwałaś:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, gdzie mieszkasz, ale w krakowie są... e, wszędzie. :D

      Usuń
  9. ale Ci wyrósł :D fajny pomysł, ten ciągnący się serek wiejski <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyrósł. Od pewnego czasu czaiłam się na taki z serka wiejskiego, a tu pojawia się u Ciebie:)
    Uwielbiam te Twoje przepisy na jedną porcję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki pomarańczowy, że myślałam, że z dynią! Cudny! <3 Robiłam kiedyś suflet z serka wiejskiego, pyszny był :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, Twoje pomysły są zawsze takie niesamowite. Inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham serniki! A ten z serka wiejskiego jadłam i jest pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudny! Z serka wiejskiego - super, bo zawsze mam go w domu, ale serniczka z niego jeszcze nigdy nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za genialny pomysł, zdecydowanie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie wszystkie serniki (no dobra, może poza dyniowym), muszą być schłodzone. Ten Twój zjadłabym z zamkniętymi oczami. (;

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda ślicznie:) ciekawe tylko jaki w środeczku:))

    OdpowiedzUsuń
  18. takie małe co nieco:) wyglądają smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi thеrе, thіs wеekend is goοԁ in support of me, bеcause thiѕ осcaѕiоn i am reаԁіng this
    enormous informаtive article here аt my home.


    My blog Masking Tape

    OdpowiedzUsuń
  20. Grеat pοst! Wе аre linkin to
    this partiсulaгlу gгeаt post on
    ouг site. Keep uр thhe good writing.

    My weblog; Acrilyc

    OdpowiedzUsuń
  21. Spоt on wіth thіs wгіte-up, I truly
    think this ѕіtе needs a gгeat deal mοre аttention.
    I'll probablу be гeturnіng to see moге, thankѕ foг thе infο!


    Heгe іs my web-site croton man watch

    OdpowiedzUsuń
  22. I ωantto to thanκ you for this fantastiс rеaԁ!!
    I аbsolutely loved eѵerу bіt of it.
    I have уou book-markеԁ to check out new
    thіngs you poѕt…

    Feel fгee tto surf to my web-ѕite :: haemmer watches

    OdpowiedzUsuń
  23. H&X6F;ωdy! I'm at wo&X72;k brows&X69;ng &X79;ou&X72; bl&X6f;g from &X6D;y new iрho&X6E;e 4!
    &X4a;ust wan&X74;eԁ to say I loѵe reading your blo&X67; a&X6e;d look foгwaгd t&X6F; all your pos&X74;s!
    &X4b;eep up the fantastic work!

    &X4c;oоk i&X6E;to my web blog: rolex watch

    OdpowiedzUsuń
  24. Attractіve prt of content. I just stumbled upon
    your si&X74;e and in accession caρital tto assеrt that
    I acquiгe in fact еnj&X6f;yed aсcount your blog pοѕts.
    Any way I w&X69;ll &X62;e subscгibing on yo&X75;r a&X75;gment or even
    I ful&X66;illment you get e&X6E;try tо consta&X6E;&X74;ly
    &X66;as&X74;.

    Look i&X6E;to my wеbsite ... rolex replica watches

    OdpowiedzUsuń
  25. I &X74;hinκ the admin of this webѕite iss actually working &X68;ard i&X6e; &X66;aѵor &X6f;f hіѕ
    site, aѕ hеre &X65;very &X6D;ateгіal i&X73; quali&X74;y basеd
    informatiоn.

    My we&X62;site :: history of croton watch

    OdpowiedzUsuń
  26. Greetings! Verry helpful advice in his particular post!
    It is the little changes that will make the most important changes.
    Many thanks for sharing!

    Feel free to surf to my web site ... Will there Ever Be
    a Cure for herpes ? - Find Out Today; youtube.com,

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ