20 listopada 2013

445. najpyszniejszy ulepek

Płatki owsiane gotowane z gorzką czekoladą i kakao z gruszką duszoną z cukrem trzcinowym i kruszoną gorzką czekoladą

W mojej kuchni ponownie wrócił sezon na czekoladowe owsianki. Zaraz po mojej ulubionej z dodatkiem tahini (której pozycji pewnie jeszcze długo nic nie zachwieje) właśnie ta objęła kolejne miejsce na podium. Przepysznie kleista, otulająca ciepłem, uspokajająca i duszę, i zmysły. Uszczęśliwiająca.

Tak dobra, że nawet ze zdjęć jestem zadowolona. (;

15 komentarzy:

  1. gorzka czekolada w owsiance rządzi! Jeszcze na ciepło.. ^^
    Do zimnego puddingu roztopiona również powala.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Przepysznie kleista"
    Powinnam zapisywać takie słodkie określenia... :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Łychostajna? :D
    Z duszoną gruszką musiała się świetnie komponować ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. wstydź się! tak perfekcyjnie zareklamować swój ulepek a przepisem się nie podzielić! powinni ucinać za to ręce.. :c ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie lubię ulepki na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za cudowna rozpusta :) Rozpłynęłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po samym określeniach, jakich użyłaś w stosunku do owsianki już mam na nią ochotę, a zdjęcia to jeszcze potęgują :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekoladowe niebo! Uwielbiam rozgrzewające, ulepkowe śniadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada tak pysznie, że aż braknie slow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak czekoladowo ! To lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czekolada z rana zwiastuje, że ten dzień będzie dobry! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łychostajna i ulepek- dwa przymiotniki dla idealnej owsianki

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo tak ! to jedna z najlepszych - idealnie gęsta, słodka, otulająca podniebienie owsianka <3 wypróbuję też chętnie tą z tahini ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszne połączenie, czekolada <3 i tak ładnie ułożona gruszka :D

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ