4 maja 2013

245.

ŚNIADANIE PRZYPADKOWO USUNIĘTE, DODAJĘ PONOWNIE SKAN CAŁEGO WPISU.









I odpowiedzi na ostatni komentarz, które gdzieś mi uciekły wśród tego skanowania:
Maria'n 6 maja 2013 21:39
ojej, nie pamiętam, bo nie liczyłam ich nawet. :D ale podejrzewam, że było ich 9. właściwie tak - na pewno było ich 9, bo ukroiłam 10 plasterków banana i pamiętam, że jeden z nich zjadłam, bo został. :DDD
Anonimowy
dziękuję za odpowiedź, zrobiłam rano, wyszły pyszne, chociaż strasznie ciasto mi się kleiło i myślałam że zaraz wyrzucę je do kosza.. :b także podziwiam cierpliwość ;)
Maria'n
a robiłaś to suchymi czy zwilżonymi dłońmi? bo właśnie ich zwilżenie znacznie ułatwia formowanie. (; 

6 komentarzy:

  1. Mniam, mniam, mniam !! Dodaj przepis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff, na razie dodałam skan wpisu, dopóki nie wymyślę czegoś lepszego. ;<

      Usuń
  2. uf, udało się jakoś uratować te piękne śniadanie, całe szczęście! :))
    zwilżonymi, chociaż musiałam co chwilę je lekko moczyć, nie wiem, może coś nie tak zrobiłam, placuszki ucierałam mikserem, może w tym tkwi problem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli dało się je ucierać mikserem, to musiało być chyba za rzadkie. dużo zależy od twarogu, więc może za mało dodałaś mąki? jeżeli jest bardziej zwarty, to trzeba jej mniej, a kiedy jest wilgotny, najlepiej go jeszcze wcześniej odsączyć.

      Usuń
  3. o dziękuję ślicznie za rady, następnym razem tak zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie serniczki z patelni! Cudowne śniadanie :>

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJĄ